Известие

Collapse
No announcement yet.

грешка self adaptive FRA parameter

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • грешка self adaptive FRA parameter

    Здравейте колеги, днес реших да проверя ECU-то дали има записани грешки и виждам нещо ново, което до сега не бях.


    Не съм усетил колата да не върви или да има някакви проблеми, но ми е интересно какво точно означава тази грешка.
    self adaptive FRA parameter - номер: 66

    * колата е с газов инжекцион на 2 месеца.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  • #2
    караш ли я на Газ??
    sigpic
    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
    FIAT TIPO 1.6 DOHC

    Comment


    • #3
      Тия грешки обикновенно стават като се впият в ламбда-та посредством спойка, ламбдата не турпи спойки. От там почва да бърка данните и ебава цялата работа.
      Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
        Тия грешки обикновенно стават като се впият в ламбда-та посредством спойка, ламбдата не турпи спойки. От там почва да бърка данните и ебава цялата работа.
        Какво искаш да кажеш със това споики?Щото като се замисля моята взе да записва грешки на ламбда сондата след като я смених миналата година със чисто нова колата е със обикновенна газ,а преди със старата сонда не е имало такива дертове.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          Иска да каже, че не бива да се запояват кабелите на ламбдата при снаждането. Не случайно кабелите там са сребърни и с точно определена дължина. На това ниското напрежение грешно съпротивление на кабела оказва влияние на ламбда сигнала и той не е коректен.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            А как се прави - усукване и замотаване на кабела ли..?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              А как се прави - усукване и замотаване на кабела ли..?
              В комплекта на сондата има едни тъпи куплунзи на бош които се пълнят яко с вода

              ---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

              Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
              Здравейте колеги, днес реших да проверя ECU-то дали има записани грешки и виждам нещо ново, което до сега не бях.


              Не съм усетил колата да не върви или да има някакви проблеми, но ми е интересно какво точно означава тази грешка.
              self adaptive FRA parameter - номер: 66

              * колата е с газов инжекцион на 2 месеца.
              Колега ресетвай ЕКУ-то и карай смело,след 2 месеца пак и така щом си решил да караш на газ
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Или си купуваш оригиналната ламбда, която си идва направо с куплунга
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Или си купуваш оригиналната ламбда, която си идва направо с куплунга
                  После ще му се ебава газта, защото няма да чете от ламбдата. Простото решение да се отреже спойката да се вземе от сребърен куплонг и да се снадат трите заедно посредством него, след това се прави една адаптация и така проблема обикновенно изчезва
                  Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                  Comment


                  • #10
                    Незнам колко трябва да е некадърна спойката, за да бъде по-голямо преходното съпротивление в сравнение със "спайка". Не разбирам от ламбда сонди, но проблема е или в дължината на кабелите или друго...

                    Успешно решение на казуса : )

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                      Незнам колко трябва да е некадърна спойката, за да бъде по-голямо преходното съпротивление в сравнение със "спайка". Не разбирам от ламбда сонди, но проблема е или в дължината на кабелите или друго...

                      Успешно решение на казуса : )

                      И аз съм на това мнение,досега съм сменил над 100 сонди всичките запоени и нямам ни една кола с рекламация всеки си има глава на раменете..........

                      П.С.Темата май доста се обърка.........
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        И аз съм на това мнение,досега съм сменил над 100 сонди всичките запоени и нямам ни една кола с рекламация всеки си има глава на раменете..........

                        П.С.Темата май доста се обърка.........
                        Възможно е. При мен колите, които идват с този проблем така се оправят, пробвал съм да ги припоявам, че да няма студена спойка, но пак проблема си остава, единствено с куплунга се оправя.
                        Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                          Възможно е. При мен колите, които идват с този проблем така се оправят, пробвал съм да ги припоявам, че да няма студена спойка, но пак проблема си остава, единствено с куплунга се оправя.
                          Бате стига бре.......... Тази грешка може да се запише от още поне 10 неща,моля те недей................пък тези куплунзи на бош са калпави,3-4 вече съм вадил пълни с вода и изгнили пинове
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Бате стига бре.......... Тази грешка може да се запише от още поне 10 неща,моля те недей................пък тези куплунзи на бош са калпави,3-4 вече съм вадил пълни с вода и изгнили пинове
                            Не бе, сериозно, а и не ти говоря на колите попринцип, а на коли който им е поставен газов инжекцион, тези който нямат, обикновенно проблема им се оказва другате Просто нещо бъзика нещата много сериозно, виждал съм коли със запоени сонди, който нямат проблем, защото са направени кадърно А отностно куплонзите, примерно на NTK в пакета си има освен тях, едни гумени оплътнения и термошлаух, като ги стиснеш, сложиш гумата и огоре термото да я стисне, никога няма да влезне вода. Аз и заради това съм си накупил такива неща на богато, че да си имам някъде ако има такива изгнили както и ти спомена
                            Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                              Не бе, сериозно, а и не ти говоря на колите попринцип, а на коли който им е поставен газов инжекцион, тези който нямат, обикновенно проблема им се оказва другате Просто нещо бъзика нещата много сериозно, виждал съм коли със запоени сонди, който нямат проблем, защото са направени кадърно А отностно куплонзите, примерно на NTK в пакета си има освен тях, едни гумени оплътнения и термошлаух, като ги стиснеш, сложиш гумата и огоре термото да я стисне, никога няма да влезне вода. Аз и заради това съм си накупил такива неща на богато, че да си имам някъде ако има такива изгнили както и ти спомена

                              Aбе тук май въобще не се разбираме,ти говориш за коли с газова уредба,а аз за коли само на бензин,както и да е.ПО принцип една кола като се кара на газ е хубаво на 2 месеца да и се ресетва ЕКУ-то,за да не се получават такива неща.................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X